Help Desk si Support

Prin abonamentele de mentenanta IT oferim incluse serviciile de Help-Desk si Support.

ITissimo ofera servicii de help-desk ce pot ajuta angajatii companiei tale sa rezolve rapid orice problema poate aparea sau sa solicite prin intermediul acestui sistem asistenta pentru orice instalare de software, setare de e-mail, salvare de documete, instalare de echipamente sau orice fel de asistenta in domeniul IT, lucruri ce nu tin de competenta lor profesionala.

In cazul in care ai un anagajat IT in companie dar competentele sale sunt limitate, putem oferi servicii de support nivel 2 sau nivel 3. Practic, problemele mai complicate ce tin de infrastructura IT a companiei sau probleme aparute in setarea solutiilor software ce nu pot fi rezolvate de angajatul IT, vor fi escaladate catre supportul de nivel superior.

Help Desk Remote

Oferirea de support remote presupune conectarea de la distanta la statiile de lucru ale utilizatorului sau la servere pentru a remedia o problema ce a fost semnalata prin sistemul de ticketing sau telefonic. Un tehnician sau inginer ITissimo, prin intermediul programelor specializate, va prelua controlul calculatorului sau serverului si va putea interactiona cu acestea ca si cand s-ar afla in fata lor.

Software-ul de conectare de la distanta foloseste o conexiune VPN securizata iar toata comunicatia intre sediul ITissimo si sediul companiei tale este 100% sigura. 

Peste 98% dintre problemele aparute in mod uzual pot fi rezolvate prin serviciul Help Desk Remote.

Help Desk Telefonic

Tehnicienii si inginerii ITissimo va stau la dispozitie si telefonic pentru semnalarea eventualelor probleme aparute in exploatarea retelei IT a companiei. Vom prelua apelul tau sau al angajatilor tai si te vom sfatui cum sa rezolvi o anumita problema sau iti raspundem oricarei intrebari legate de IT.

Daca problema nu poate fi rezolvata prin indrumarea utilizatorului vom deschide un tichet de suport ce va fi rezolvat prin solutia conectarii de la distanta sau un tehnician se va deplasa la sedul companiei pentru a rezolva problema.

Help Desk OnSite

In cazul in care problemele nu pot fi rezolvate prin serviciile de Help Desk Remote sau Telefonic, un tehnician ITissimo se va deplasa la sediul companiei tale pentru a rezolva problema semnalata.

Timpul maxim de interventie in asemenea cazuri depinde de tipul de abonament contractat sau de SLA-ul convenit de comun acord prin contract.

Sistem de Support Ticketing

ITissimo pune la dispozitia tuturor clientilor un sistem avansat de raportare a problemelor prin plasarea unui tichet de suport online pe platforma dezvoltata de noi.

Fiecare utilizator va avea posibilitatea sa se autentifice in sistemul de ticketing si sa semnaleze orice problema aparuta. Prin aces sistem ne asiguram ca prioritizam corect toate incidentele semnalata iar timpul de raspuns este cel mai mic cu putinta.

ITissimo recomanda folosirea acestui sistem de raportare pentru usurinta de utilizare si urmarirea in timp real a rezolvarilor.