Solutii VoIP

Telefonia nu mai este demult un serviciu premium ce atrage costuri mari si intretinere greoaie a retelei de telefonie interna a companiei sau a unui call-center. De cand internetul ofera viteze mari si conexiuni stabile la preturi din ce in ce mai mici, tehnologia VoIP (Voice over IP) s-a dezvoltat exponential permitand implementarea de centrale telefonice VoIP la preturi foarte scazute.

In functie de nevoile companiei tale ITissimo poate oferi solutii VoIP self-hosted (gazduite pe serverele companiei) sau solutii cloud (gazduite si administrate pe serverele ITissimo).

Call-center

Daca departamentul tau de vanzari sau support primeste apeluri de la clienti (inbound) sau efectueaza apeluri in mod constant (outbound), o solutie VoIP centralizata poate aduce avantaje majore fluxului de lucru.

Prin serviciul IVR (Interactive Voice Response) apelantul poate selecta inca de la inceput catre ce departament doreste sa-i fie redirectionat apelul (de ex. vanzari, tehnic, financiar, etc), apoi sa fie adaugat unei cozi de asteptare (Queue) pana ce unul dintre operatori devine disponibil si apelul ii va fi redirectionat automat dupa principiul FIFO (First In, First Out).

Solutiile VoIP ITissimo pot fi integrate cu solutiile software existente, fie ca e vorba de un CRM, ERP sau o solutie E-commerce. Se pot folosi functii precum AutoDial, Click2Call sau inregistrarea apelurilor. Rapoarte extinse pot fi generate automat de catre centrala telefonica VoIP pentru a masura eficienta campaniilor de telesales, marketing sau vanzari directe.

Pentru apelurile telefonice catre exteriorul companiei centrala poate folosi orice furnizor de solutii de voce (Vodafone, Orange, Digi, Telekom sau orice alt furnizor). Va putem ajuta in alegerea furnizorului de voce pentru a va optimiza costurile cu telefonia.

Office

Centralele VoIP oferite de ITissimo ofera un numar nelimitat de numere pentru interioare care pot fi folosite de catre angajatii companiei tale. Terminalele (telefoanele) folosite pot fi telefoane VoIP sau SoftPhone. In cazul alegerii solutiei SoftPhone, tot ceea ce este necesar pentru a avea un post telefonic functional este o pereche de casti cu microfon conectata la calculator sau se poate configura telefonul mobil inspre a fi folosit ca o extensie locala.

Cu ajutorul centralelor VoIP puteti cu usurinta transfera apeluri intre departamente sau colegi, puteti creea teleconferinte cu usurinta chiar cu participanti externi, distribui automat apelurile catre anumite departamente, generati rapoarte regulate despre activitatea angajatilor.

E-commerce

Solutiile VoIP oferite de ITissimo se multeaza perfect pe activitatea magazinelor online. Aceasta se integreaza rapid cu solutiile de E-commerce folosite, fie ca vorbim de platforme open-source, solutii custom sau module e-commerce ale ERP-urilor.

Folosind o solutie VoIP puteti reduce considerabil timpul operatorilor de a prelua sau confirma comenzi prin serviciile de Click2Dial si identificarea automata a comenzii sau utilizatorului bazata pe numarul de telefon al apelantului. 

De asemenea, puteti urmari conversiile prin integrarea log-urilor cu solutiile de tracking si astfel sa puteti eficientiza campaniile de marketing.

Daca doriti o solutie VoIP profesionala pentru magazinele online va recomandam pachetele Cloud Silver PBX sau Centrala VoIP Silver.

Am preconfigurat pentru tine cateva variante de solutii VoIP Cloud (gazduite pe serverele ITissimo) bazate pe abonamente lunare cat si cateva variante ce includ achizitionarea echipamentelor hardware si implementarea solutiilor VoIP la sediul companiei tale.

Solutii VoIP Cloud si Self-Hosted

Cloud Silver PBX

Recomandata companiilor cu pana la 10 angajati

  • 10 extensii (interioare)
  • 1 numar local
  • 5 apeluri simultane
  • Lista de asteptare (queue)
  • Full IVR
  • Inregistrare apeluri
  • Call hunting
  • Identificare apelant
  • Suporta orice operator

Pret: 49 EUR

Cloud Gold PBX

Recomandata companiilor cu pana la 30 de angajati

  • 30 extensii (interioare)
  • 3 numare locale
  • 20 apeluri simultane
  • Lista de asteptare (queue)
  • Full IVR
  • Inregistrare apeluri
  • Call hunting
  • Identificare apelant
  • Suporta orice operator

Pret: 99 EUR

Cloud Platinum PBX

Recomandata companiilor cu pana la 100 de angajati

  • 100 extensii (interioare)
  • 5 numare locale
  • 75 apeluri simultane
  • Lista de asteptare (queue)
  • Full IVR
  • Inregistrare apeluri
  • Call hunting
  • Identificare apelant
  • Suporta orice operator

Pret: 199 EUR

Centrala VoIP Silver

Centrala VoIP PBX 10 extensii

  • 10 extensii (interioare)
  • 1 numar local
  • 5 apeluri simultane
  • Lista de asteptare (queue)
  • Full IVR
  • Inregistrare apeluri
  • Call hunting
  • Identificare apelant
  • Suporta orice operator

Pret: 499 EUR

*Administrare bazata pe abonament.

Centrala VoIP Gold

Centrala VoIP PBX 30 extensii

  • 30 extensii (interioare)
  • 3 numare locale
  • 20 apeluri simultane
  • Lista de asteptare (queue)
  • Full IVR
  • Inregistrare apeluri
  • Call hunting
  • Identificare apelant
  • Suporta orice operator

Pret: 1199 EUR

*Administrare bazata pe abonament.

Centrala VoIP Platinum

Centrala VoIP 100 extensii

  • 100 extensii (interioare)
  • 5 numare locale
  • 75 apeluri simultane
  • Lista de asteptare (queue)
  • Full IVR
  • Inregistrare apeluri
  • Call hunting
  • Identificare apelant
  • Suporta orice operator

Pret: 1999 EUR

*Administrare bazata pe abonament.

Cere o oferta personalizata!